مركز پخش لوازم آرايشي و بهداشتي دي

پنکیک باربین در 8 شماره 

رژگونه باربین در 8 شماره

کرم پودر 

لاک ناخن

پالت رژگونه

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, توسط احسان

● چگونگی استفاده از سشوار
سشوار کشیدن علاوه بر اینکه از هنرهای آرایشی و آرایشگری است، برای سلامت مو هم ممکن است مضر یا مفید باشد، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه از این وسیله استفاده کنیم.
قبل از اینکه دکمه سشوار خودتان را روشن کنید، باید موهایتان را با آب خیس کنید. برای این کار می‌توانید موهایتان را بشویید و یا با یک آب‌پاش مقداری آب روی موهایتان اسپری کنید. سپس موهایتان را به اندازه پنج دقیقه درون حوله بپیچید تا آب اضافی آن به طور کامل گرفته شود.

● موهایتان را خشک کنید
برای خشک کردن موهایتان با سشوار از یک برس کمک بگیرید. استفاده از برس برای خشک کردن و حالت دادن به موها وقت کمتری از شما خواهد گرفت و در نهایت موهایتان بهتر مرتب شده و فرم می‌گیرند.
اگر نخواستید از برس برای خشک کردن موهایتان استفاده کنید، انتخاب دیگر این است که فقط با استفاده از دست‌تان موهایتان را بالا و پایین ببرید و جلوی سشوار آنها را خشک کنید.

● کدام برس بهتر است؟
بهترین برس، برسی بزرگ و گرد است. این برس پس از سشوار کشیدن بهترین حجم و حالت را به موهایتان خواهد بخشید. برس‌های فلزی برای سشوار کشیدن مناسب‌ترین هستند و بهترین شکل را به موهایتان خواهند داد. شما می‌توانید از برس‌های کم قطرتر برای مرتب کردن و سشوار کشیدن موهای چتریتان استفاده کنید.
برس‌های پارویی برای پرداخت نهایی موهای بلند پس از سشوار کشیدن مناسب‌اند. برس‌های سشوار در ۳ اندازه بزرگ، متوسط و کوتاه در بازار وجود دارند. برس‌های چوبی موهایشان ترکیبی از موهای طبیعی و مصنوعی است بنابراین به گرفتن بهتر موها درون‌شان کمک می‌کنند.

● آداب سشوار کشیدن
حتما دیده‌اید سشوارهایی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند، سشوارهایی قوی‌تر هستند ولی برای استفاده‌های خانگی می‌توان سشوارهای کم قدرت‌تری را نیز انتخاب کرد. دقت کنید سشواری که می‌خرید حتما دارای درجه‌های سرعت پایین و بالا باشد و شما بتوانید به آسانی آن را برای سرعت پایین و بالا تنظیم کنید. یک سشوار خوب باید بتواند باد سرد نیز تولید کند.
برای اینکه موهایتان را براق کنید، سشوار را برای باد داغ تنظیم کنید. اگر سشوار را طوری تنظیم کنید که باد سرد تولید کند، روغن‌ها و ژل و سایر فرآورده‌هایی که برای فرم دادن موهایتان استفاده کرده‌اید روی موهایتان ثابت خواهند شد و همچنین از ایجاد الکتریسیته ساکن موهایتان پیشگیری خواهد کرد. هنگام استفاده از سشوار آن را همیشه روی موهایتان حرکت دهید و متمرکز نگه ندارید.
حرارت متمرکز سشوار روی موهایتان به آن آسیب خواهد زد. تلاش کنید سرهای مخصوص پخش کننده حرارت و باد را بر سر دهانه سشوارتان وصل کنید تا حرارت بر سطح موهایتان پخش شود و به ویژه اگر موهایتان مجعد است، استفاده از این سرها سبب می‌شود موهایتان شکل و فرم دلخواه را به دست آورند. گرچه استفاده از سرهای ویژه زمان سشوار کشیدن را طولانی‌تر خواهد کرد.

● موهایی که برق می‌زنند
وقتی به سالن‌های آرایش می‌روید، پس از سشوار کشیدن موها برق خاصی پیدا می‌کنند. رمز آن استفاده مکرر از سشوار روی موها است.
اگر می‌خواهید پس از سشوار کشیدن موهایتان برق بیفتد، باید از باد گرم سشوار استفاده کنید. هر چه شما بیشتر از باد سشوار و برس روی یک بخش از موهایتان بیشتر استفاده کنید، موهایتان بیشتر برق می‌افتند ولی در این صورت امکان صدمه به موهایتان در اثر باد داغ سشوار نیز افزایش می‌یابد.
موهایتان را به دور برس سشوار بپچید و سپس در حالی که سشوار را روی آن گرفته‌اید، به آرامی موها را از برس باز کنید برای اینکه موهایتان کمتر آسیب ببینند، بهتر است سر مخصوص پخش حرارت و باد سشوار را بر سر لوله آن نصب کنید.
برای اینکه ساقه موهایتان در اثر باد سرد سشوار نسوزد، پس از سشوار کشیدن هر بخش از موهایتان چند ثانیه صبر کنید تا آن بخش از موهایتان خنک شود سپس دوباره کار خود را تکرار کنید.
اگر دوست دارید موهایتان حجم پیدا کنند، باید با سشوار کشیدن ریشه موهایتان را جا به جا کنید. برای این کار یک بخش کوچک از موهایتان را انتخاب کنید، آن بخش را دور برس سشوار بپیچید و برخلاف جهت ریشه موهایتان بکشید و هم‌زمان سشوار را هم روی آن بگیرید.

● هر روز سشوار نکشید
شاید عادت دارید هر روز موهایتان را سشوار بکشید ولی این کار حسابی برای سلامت موهایتان خطرناک است.
بنابراین تلاش کنید هر روز موهایتان را سشوار نکشید. وقتی موهایتان را از حرارت مستقیم برای چند روز دور نگه می‌دارید، احتمال سوختن و آسیب دیدن موهایتان را کاهش می‌دهید. خشک شدن بیش از حد موهایتان و شکستن ساقه موها نشانه آسیب دیدن موهای شماست.
 

ارسال در تاريخ شنبه 10 تير 1391برچسب:, توسط احسان

رژ لب هاي اليزا،بيبا،پاشا،فشن،خاويار،مكس فكتور،مليوس،FOF

ارسال در تاريخ شنبه 10 تير 1391برچسب:, توسط احسان

http://dey.orq.ir

در ضمن آدرس هاي قبلي نيز فعال مي باشند

dey.loxblog.com

dey.lxb.ir

dey.LoxBlog.iR

dey.glxblog.com

  dey.LoxBlog.iR

  dey.GLXblog.Com

  dey.MahTarin.Com

  dey.LoxTarin.Com

ارسال در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط احسان

پنکک درجه یک اصلی النا Elena

ساخته شده از مواد طبیعی (دریایی)

برای لطافت و شادابی پوست

با پوشش دهی عالی

کاملا ضد حساسیت

کاملا چرب

ضد آب

و کاملا پوست صورت را صاف و طبیعی نشان میدهد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط احسان

براي سفارش هر يك از مصولات آرايشي يا بهداشتي اين فروشگاه

با شماره هاي ذيل تماس حاصل فرمائيد

يا در قسمت تماس با ما از طريق ايميل با ما مكاتبه كنيد و از قيمت محصولات اطلاع يابيد.

09131094550

09388463170

09374771224

09362497417

قيمت ارزان - كيفيت بالا - تنوع محصول - پشتيباني 24 ساعته

ما به شما ثابت مي كنيم

ارسال در تاريخ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط احسان

دانستنيهايي درباره عطر و ادكلن ( متن کامل )

مقدمه:     

     قرن ها پيش از اين، عطر به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد. در آن زمان استفاده از اين مواد خوشبو تنها به آيين ها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند اما به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان زخم هاي پوستي نيز استفاده شد.  در طول قرن هفدهم، استفاده از بوي خوش و عطر كاملا در بين مردم رايج شد. دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال 1656 بود كه اولين صنف سازندگان عطر تاسيس شد.  استفاده از عطر در كشور فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد.  در قرن 18 با ساخت ادكلن (Eau de cologne)   انقلابي در صنعت عطر سازي به وقوع پيوست. ادكلن كه در آن زمان تركيبي بود از گياهان رزماري، نارنج و ليمو موارد استفاده فراواني داشت، از آنجمله مي توان به استفاده از آن براي خوشبو كردن آب حمام ، خوشبو كردن نوشيدني ها و شكر، بعنوان شستشو دهنده و خوشبو كننده دهان، جزئي از مواد سازنده پمادها و ... اشاره كرد.  براي اولين بار در قرن هجدهم، در فرانسه عطر به صورت مايعي درون بطري هاي شيشه اي تزييني به بازار آمد و شيشه هاي عطر كم كم بين مردم محبوبيت پيدا كردند. در قرن نوزدهم، انقلاب فرانسه ناخواسته باعث شد تا شور و شوق مردم اين كشور براي استفاده از عطر كم شود. اما بعد از گذشت چند سال مردم مجددآ جرات پيدا كردند كه ميل شديدشان را براي استفاده از كالاهاي لوكس، از جمله عطر ابراز كنند.

    از آن زمان تا كنون بوهاي جديد در شيشه هاي مخصوص عطر با طرح ها و بسته بندي هاي متنوع به بازار عرضه مي شود. كار با عطر يك حرفه قديمي است كه نياز به طبع لطيف و مهارت خاصي دارد. يوناني ها و رومي ها نوشيدني هاي خود را با رز و بنفشه معطر مي كردند. اما در هر حال تقطير سيستماتيك عطرها در قرون وسطي به وسيله دانشمندان مسلمان صورت گرفت. تاجرهاي ونيزي ادويه جات و عطرهاي جمع آوري شده از كاروان هاي آسيايي را به وسيله كشتي ها و وسايل حمل و نقل آن زمان در سرتاسر اروپا پخش مي كردند. و از گل، برگ، ميوه و علف ها و ريشه هاي گياهي به دست آمده و در بيشتر موارد از يك قسمت خاص از گياه به دست مي آيند.

   به عنوان مثال از گل رز، شكوفه هاي نارنج، هسته بادام، برگ آويشن، پوست دارچين، چوب سندل يا سرو و ميوه جوز هندي مي توان نام برد. اين روغن ها از سرتاسر جهان فراهم مي شوند. چوب سندل كه بسيار گران نيز هست از هندوستان، گل هاي رز از بلغارستان، آفريقاي شمالي و فرانسه و ...، نمونه محصولات حيواني نيز مشك (مشك از غده كوچكي در نزديك آلت تناسلي آهوي مشك زاي نر) و بيدستر (بيدستر از ترشحات حيواني شبيه به خز به دست مي آيد) هستند. از آن جا كه تقاضا براي مصرف عصاره ها روز به روز افزايش مي يابد، براي همين عطرهاي صنعتي به طور روزافزوني جاي عطرهاي طبيعي را مي گيرند. قبل از اين كه يك عطر الكلي در شيشه بسته بندي و به بازار ارايه شود، بايد مدتي نگهداري شود و اين زمان به خاطر آن است كه اگر چربي و يا نوعي از مواد اوليه در عطر وجود داشته باشد، رسوب داده و جدا شود. اين زمان دو ماه به طول مي انجامد. عطرهاي الكلي بهتر است در ظروف شيشه اي نگهداري شوند و از ورود هوا و نور در آنها جلوگيري شود. مواد سازنده عطر هر نوع عطر دست‌كم از سه جزء تشكيل يافته است كه فراريت و وزن ‏مولكولي آنها تا حدي باهم تفاوت دارند.


جزء اول
جزء اول كه تاپ نوت ناميده مي شود، فرارترين ماده و مشخصترين بو را در دارا بوده ‏و در توليد عطر كاربرد دارد.‏

جزء دوم
جز دوم كه ميدل نوت ناميده مي شود، كمتر فرار است و عموما عصاره يك ‏گل (بنفشه ، ياس و غيره) است.‏

جزء سوم
آخرين جزء يا اندنوت ، كمترين فراريت را دارد و معمولا يك رزين يا پليمر مومي ‏است.‏

سيوتون:

  اصلي‌ترين سازنده عطر بيشتر عطرها اجزاي بسياري دارند و از لحاظ شيميايي غالبا مخلوطهاي ‏كمپلكس هستند. با پيشرفت تجزيه مواد عطر طبيعي ، مصرف تركيبات آلي ‏سنتزي خالص كه بوي آنها همانند بوي عطر خاصي مي‌باشد، بسيار ‏معمول شده است. نمونه آن سيوتون ، يك كتون حلقوي است كه از سيويت ‏بدست مي‌آيد. سيويت ، ماده‌اي است كه از غده‌هاي گربه سيويت ترشح ‏مي‌شود. گربه سيويت ، حيواني شبيه به گربه است كه در اتيوپي و افريقاي ‏مركزي يافت مي‌شود.‏ سيوتون در عطر سازي ارزش بسيار دارد. امروزه سيوتون بصورت سنتزي ‏موجود است. براي سنتز سيوتون ، نخست 8 ، هگزادكان ـ1 ، 16، دي ‏كربوكسيليك اسيد تهيه مي‌كنند و سپس آنرا بصورت حلقه در مي‌آورند. يون توريم (Th+4) كاتاليزور بسته شدن اين حلقه است سيويت ، مانند مشك ، مجموعه‌اي از مواد جاذب جنسي است. اين مواد ‏جاذب جنسي در عطرهاي موثر با زيركي بوسيله بوهاي گل و گياهي ‏پوشانده مي‌شوند. جاذبه اوليه از بوي خوش حاصل مي‌شود. اما اثر ‏اساسي ناشي از سيويتون يا مشك است.‏  ساير تركيبات عطر تركيبات ديگري كه در عطرها بكار مي‌روند، شامل الكلها و استرهايي با وزن ‏مولكولي زيادند. يك نمونه ، ژرانيول (با نقطه جوش‎‎‏ 230 درجه سانتي‌گراد) يك جزء اصلي از ‏روغن ژرانيوم (شمعداني معطر) تركيه‌اي است.‏ استرهاي اين الكل ، براي ساختن ماده معطر سنتزي كه بوي رز دارد، در ‏عطرسازي بكار مي‌رود. مثلا استري كه از واكنش ميان ژرانيول و اسيد فرميك تشكيل مي‌شود، بوي رز دارد.‏ عطرها نوعا 10% تا 25% اسانس عطر و 75% تا 80% الكل و يك ثابت ‏كننده براي نگه داشتن روغن‌هاي اسانسي دارد. عطرها به بيشتر مواد ‏آرايشي افزوده مي‌شوند تا محصول بدست آمده بوي مطلوب داشته باشند؛ ‏اين مواد بوهاي طبيعي و ديگر اجزايي مانند مواد جاذب جنسي را مي‌‏پوشانند. آنها بعلت داشتن الكل ، خاصيت ضدعفوني و باكتري‌كشي ‏ملايمي دارند.‏

فرق بین عطر و ادو کلن و ادو توالت و ادوپرفوم  Where-to-apply-perfumes

 

 

فرق بين عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو كلن در چيست؟

فرق اين محصولات تنها در ميزان غلظت عصاره روغني سازنده بوهاي مختلف است. بديهي است هر قدر غلظت عصاره روغني در يك بو بيشتر باشد، ماندگاري اش بيشتر خواهد بود.  غليظ ترين عصاره، عطر يا    perfume نام دارد با غلظتي بين 40-15% خالصترين و ماندگارترين بوهاست و در عين حال گرانترين نوع عطر است. و بعد از آن به ترتيب،   Eau de Perfume با غلظتي در حدود 15-7% رايج ترين نوع عطر است كه ماندگاري مناسبي دارد و به گراني عطر هم نيست.  ادو توالت (Eau de Toilette) در حدود 6-1% غلظت داشته بوي ملايمي دارد كه ماندگاري زيادي هم ندارد و براي تميديد بوي آن بايد چندين بار در طول روز از آن استفاده شود. آخر از همه ادوكلن (Eau de Cologne) است كه در واقع همان ادو توالت (Eau de Toilette) است، بويي ملايم دارد و ماندگاري اش نيز همان اندازه است. در After Shave هاي مخصوص آقايان كمترين مقدار عصاره روغني بكار مي رود به همين دليل دوام بويش از بقيه كم تر است.

 

 

چرا بعضي از بوها نسبت به بقيه ماندگاري بيشتري دارند؟

اشخاصي كه پوستي چرب دارند معمولا بوي عطرشان نسبت به افرادي كه پوست خشك دارند، ماندگاري بيشتري دارد. زيرا پوست چرب به طور طبيعي مرطوب است و رطوبت باعث نگهداري و ماندگاري بوي عطر مي شود.

 

 

چه كنيم تا بوي عطرمان بيشتر بماند؟

  همانطور كه گفته شد ماندگاري بوي عطر بسته به خشك يا چرب بودن پوست، اش در افراد مختلف متفاوت است. در صورت امكان در طول روز، عطر خود را تجديد كنيد.  متخصصين توليد محصولات بهداشتي توصيه مي كنند كه عطر را به پشت گوش ها و گردن خود بزنيد و مقدار كمي را هم بر روي پوست بدنتان استفاده كنيد. با اين كار بوي عطر شما پخش مي شود و سريع از بين نمي رود. يك اسپري كوچك روي موها باعث مي شود بوي عطر شما در تمام روز باقي بماند.

 

 

چرا همه عطرها الكل دارند؟

زيرا الكل باعث مي شود بو روي پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. بدون وجود الكل در عطر، شما تنها كسي خواهيد بود كه متوجه مي شويد عطر زده ايد.

 

 

فرق بين لوسيون و ژل After Shave چيست؟

لوسيون After Shave پوست را مي سوزاند و به بسته شدن منافذ پوست بعد از اصلاح صورت كمك مي كند اما ژل After Shave تنها خنك كننده و تسكين دهنده پوست صورت است.

 

 

چه كنيم كه عطرمان ديرتر فاسد شود ؟

 

فرق بین عطر و ادو کلن و ادو توالت و ادوپرفوم  Where-to-apply-perfumes

شيشه عطر را در محل خشك، خنك و به دور از پنجره و نور خورشيد نگه داريد؛ زيرا نور خورشيد باعث بروز اختلالاتي در مواد تشكيل دهنده عطر شده و آن را از بين مي برد. به طور كلي براي اينكه شيشه عطر عمر بيشتري داشته باشد، پيشنهاد مي شود آن را هميشه درون جعبه اش نگه داريد.

 

 

چرا بوي يك نوع عطر در افراد مختلف متفاوت مي باشد؟

تركيب شيميايي بدن, رژيم غذايي و سن اشخاص بر عطري كه به پوست زده مي شود تاثير مي گذارد. در ضمن ,عطر داراي بسياري از روغن هاي اسانس دار مي باشد. برخي از روغن هاي اسانس دار تاثير متفاوتي بر روي پوست اشخاص مي گذارد و احتمال دارد كه برخي از آنها جذب پوست
بشود. همين مساله باعث مي شود تا بويي از پوست متصاعد شود و در نتيجه بوي عطر نيز متفاوت شود.

 

 

عطر را چگونه استفاده مي كنند؟

در كمال تعجب مشاهده مي كنيم كه بسياري از خانمها نمي دانند كه عطر را به كجاي پوست خودشان بزنند. عطر بايد به نقاطي كه داراي نبض است زده بشود. در حقيقت, نقاط داراي نبض, نقاطي هستند كه فاصله رگها از سطح پوست به كمترين حد خود مي رسد و در همين نقاط, رگهاي خوني حرارت بيشتري از خودشان مي دهند كه به صورت يك پمپ كوچك عطر عمل مي كند و بوي عطر نيز بهتر متصاعد مي شود. نقاط داراي نبض عبارت است از : مچ دست, پشت گوش, پشت زانوي پا و پشت آرنج دست قسمت پائين گلو . در ضمن براي اينكه بوي عطر دوام بيشتري داشته باشد, روي مچ هاي پا نيز زده مي شود كه جريان متصاعد شدن عطر را از پائين به بالا امكان پذير مي سازد.

 

 

چرا برخي از عطرها گران قيمت هستند؟

عطرها داراي مقدار معيني از مواد تشكيل دهنده طبيعي گران قيمت هستند. براي ساختن 452 گرم روغن گل محمدي, بيش از يك تن گلبرگ گل استفاده مي شود كه سه تا چهار هزار دلار هزينه در بر دارد. همين مساله درباره بسياري از انواع روغن هاي اسانس دار نيز صادق است.

 

 

چه مواردي را بايد در نگهداري عطر رعايت كرد؟

عطر, بايد به دور از حرارت يا سرماي بيش از حد نگهداري بشود. در ضمن, در شيشه عطر بايد محكم بسته شود تا از بخار شدن آن جلوگيري گردد. از قرار دادن عطر براي مدت طولاني در برابر تابش نور خورشيد نيز جلوگيري بشود.
 

 

 

آيا عطر مصارف ديگري بجز استفاده آن روي پوست دارد؟

به هنگام استحمام, ميتوان چند قطره از عطر دلخواه را در آب وان ريخت. در ضمن به هنگام شستشوي لباس هاي زير نيز مي توان چند قطره از عطر دلخواه را به آب شستشو ريخت يا آن را روي گل هاي مصنوعي اسپري كرد.

 

 

مواد دافع بو

   حدود 2 ميليون غده عرق بر سطح بدن دست اندركار تنظيم دماي بدن ‏هستند. اين غده‌ها با ترشح آب كه تبخير آن اثر خنك كنندگي دارد، دماي بدن ‏را تنظيم مي‌كنند. از اين تبخير ، اجزاي جامدي به جاي مي‌ماند كه عمدتا ‏سديم كلريد و مقادير كمتري پروتئين و ديگر مواد مركب آلي است. ‏بوي بدن بيشتر از آمينها و مواد حاصل از هيدروليز روغنهاي چرب (اسيدهاي ‏چرب ، آكروليين و غيره) است كه از بدن و از رشد باكتريايي در باقيمانده ‏حاصل از غده‌هاي عرق گسيل مي يابند. براي آنكه بدن انسان وظايف خود را ‏به خوبي انجام دهد، عمل تعريق هم امري عادي و هم ضروري است. خود ‏عرق كاملا بي بو است، اما محصولات تجزيه باكتريايي چنين نيستند.‏

 

 

انواع مواد دافع بو

مواد دافع بو از سه نوع عمده هستند:
يك نوع آنها ، بطور مستقيم تعرق را مي‌خشكاند يا بعنوان مواد ‏منقبض‌كننده عمل مي‌كنند.
نوع ديگر آنها كه بو دارند و بوي عرق را مي‌پوشانند. 

نوع سوم آنها كه تركيبات بودار را با واكنش شيميايي برطرف مي‌كنند. از جمله موادي كه بعنوان قابض عمل مي‌كنند، آلومينيم سولفات ‏آبپوشيده ، كلريد آلومينيم آبپوشيده (‏O‏2‏H‏6 . 3‏AlCl‏) ، آلومينيم كلروهيدرات ( در ‏واقع آلومينيم هيدروكسي كلريد ) و الكلها هستند. ‏

 

 

مواد بي‌بو كننده

    از جمله مواد مركبي كه بعنوان عوامل بي‌بو كننده عمل مي‌كنند، روي ‏پروكسيد ، روغن‌هاي اسانسي و عطرها و انواعي از مواد ضد عفوني كننده ‏ملايم هستند. روي پروكسيد ، مواد مركب بودار را با اكسيد كردن آمين‌ها و ‏تركيبات اسيدهاي چرب بر طرف مي‌كند. روغن‌هاي اسانسي ، عطرها يا ‏بوها را جذب مي‌كنند يا آنها را مي‌پوشانند و ضدعفوني كننده‌ها معمولا ‏عوامل اكسيد كننده يا كاهنده‌اي هستند كه باكتريهاي ايجاد كننده‌ بو را ‏مي‌كشند.‏

 

 

عطر درماني چيست؟

    در واقع اين روش درماني جزقديمي ترين درمان هاست. گفته شده كه به طور سنتي مصريان از روغن‌هاي خوشبو براي ماساژودرمان بيماري‌هاي گوناگون نيز استفاده مي‌‌كردند. در دوران شيوع طاعون بسياري از افرادجهت جلوگيري از انتشار اين بيماري روغن‌هاي معطررا مي‌‌سوزاندند زيرا اعتقاد داشتند كه بوي خوش، طاعون را ريشه كن مي‌‌كند.  اين روش از دو طريق عمل مي كند :

 

روش مستقيم

 

تحريك كننده هاي اعصاب بويايي در واقع بوهايي هستند كه كه مي توانند از طريق دستگاه عصبي سبب تحريك شدن و در نتيجه فعال شدن غدد درون ريز شوند كه اين عمل باعث مي شود كه پيك هاي شيميايي- عصبي مانند آذرنالين و ايندورفين و... كه نقش زيادي در تنظيم تعادل بدن دارند ساخته شوند و در نتيجه تعادل در بدن ما ايجاد مي شود و عدم تعادل ها از بين مي رود .

 

روش غير مستقيم

 

  با استنشاق يك بو مركز حافظه ي بويايي فرد فعال شده . در اين قسمت هربو، همراه با حس ما نسبت به آن بو ذخيره شده (اغلب حالتي كه اولين بار با احساس يك عطر به ما دست داده) . وجود چنين مركزي در مغز سبب مي شود كه يك بو به نظر ما خوب و ديگري بد باشد. بعد از فعال شدن اين بخش و به دنبال آن، دستگاه ليمبيك پيك هاي شيميايي آزاد مي كند و شما احساسي را پيدا مي كنيد كه اولين بار با رتماس با اين بو پيدا كرده بوديد و در نتيجه ما احساس خوب و يا بد خواهيم داشت و اگر ما براي درمان از مواد معطري استفاده كنيم كه حالتي خوب در بيمار ايجاد كند مي تواند سبب درمان شود
به طور كلي اين درمان روانشناسي و در مان فيزيكي را تواما دارد و با كمك به بدن و ذهن به درمان بيماران كمك مي كند.

 

چگونه از اين روش استفاده مي شود؟

 

به اين روش ،بهبود با لذت نيز مي توان گفت . زمان خاصي براي استفاده ازاين درمان بيان نشده و عطرهاي مورد استفاده را ميتوان به صورت اسپري در محيط زندگي فرد بيمار پخش كرد
براي مثال چند عطر و موارد استفاده ي آن را معرفي مي كنيم:

 

اسانس رز:

 

    اين اسانس يكي از اسانس هايي است كه به سختي بدست مي آيد زيرا كه به طور مثال 6 تن گلبرگ رز تنها 1 كيلو گرم اسانس يا روغن معطر مي دهد. با الكل يا حلال ها، عصاره گيري مي شود واين روش دو مزيت دارديكي اينكه روش ارزاني است ودوما اينكه به بوي گلبرگ تازه نزديك تر خواهد بود
از بوي رز در روان درماني ها استفاده مي شود زيراكه حس هارموني و امنيت در بدنمان ايجاد مي كند و به ما كمك مي كند تا به غرورمان مسلط شويم. انرژي دوست داشتن در فكر و فعاليت هايمان ايجاد مي كند و در كل به قلب ما انرژي تازه مي بخشد از سقط جنين ها جلوگيري مي كند، گرفتگي هاي عضلات و خونريزي ها را متوقف مي كند، مشكلات قائدگي و يائسگي را حل مي كند و بهترين حمابت كننده ي رواني در دوران حاملگي است كه بسيار بهتر از حمابت كننده هاي فيزيكي عمل مي كند

 

اسانس ليمو ترش:

 

    اين عطر از پوست ليمو ترش بدست مي آيد .و سبب بهبود قدرت تمركز در افراد و نيرو بخشيدن به فعاليت هاي ذهني وتحريكات عصبي مي شود. عطر ليمو ترش عطر قابل توصيه براي محيط هاي كار است زيراكه جو محيط كار را آرام مي كند و باعث مي شود كه از اشتباهات انساني پيشگيري شودهمچنين خستگي ، تنبلي و استرس را از بين مي برد و ايجاد ارتباط را در محيط كار آسان تر مي كند
مانند ديگر اعضاي خانواده مركبات ،ليمو ترش در ضد عفوني كردن محيط قدرتمند است و در درمان كم خوني، اسهال، فشا رخون بالا ، كلسترول بالا ، رماتيسم، بي اشتهايي، سردرد ، خارش و آسم موثر است

 

اسانس وانيل:

 

    اين اسانس از دانه هاي گياهي كه در ماداگاسكار و اندونزي رشد مي كند گرفته مي شود خاصيت درماني براي پوست دارد به همين دليل در ساخت وسايل آرايشي از آن استفاده مي شود
از نظرروانشناسي داروي ضد افسردگي است زيراكه با بوييدن عطرآن احساس آرامش در افراد ايجادمي شود.  همچنين از نظر فيزيكي نيز فوايدي را به همراه دارد كه مي تواناز آنها خاصيت ضد درد بودن را نام برد.
بررسيها نشان مي دهد، بوييدن رايحه درخت سدر، گل رز، ياسمن و چوب صندل براي رفع پرخاشگري و ستيزه جويي مناسب است.

 

انواع مختلف رايحه درماني به شرح زير است:

 

1- كمك به افزايش حافظه: انواع مركبات، ريحان، نعناع، پونه وحشي، فلفل قرمز و چوب سر
2- درمان سردرد: بابونه رومي، انوع اسطوخودوس و رز
3- رفع اختلالات خلق و خوي: ريحان، شمعداني، گل طاووسي، ياسمن، كاكائو، بابونه رومي، نرگس، انواع رز و اسطوخودوس
4- رفع استرس و اضطراب: پونه كوهي، انواع بابونه، چوب رز، درخت سدر، دارچين، چوب صندل، ياسمن، لانگ اي لانگ و عطر بركاموت
5- ضعف مديريتي و عدم توانايي در انجام كارها: پونه، رزماري، بادرنجبويه، انواع نعناع و زنجبيل
6- درمان كمرويي: روغن ياس، بهارنارنج و مرزنگوش
7- شك و ترديد: ليمو، گريپ فروت، انواع نعناع و چوب سرو
8- رفع استرس و كابوس شبانه: بابونه رومي، اسطوخودوس، انواع رز، چوب صندل و بهارنارنج
9- درمان وسواس: بابونه رومي، بهارنارنج و زنبق
10- كاهش علايم افسردگي: بابونه رومي، ريحان، شمعداني، گريپ فروت، انواع اسطوخودوس، مليسا و بهارنارنج
11- كاهش حواس پرتي: عطر ليمو، ريحان و مليسا
12- رفع افسردگي پس از زايمان: رز، چوب صندل و بهارنارنج

 

 

چه عطري براي چه فصلي مناسب است؟

     در ميان رايحه ها بيش از هر چيز رايحه پرتقال، بهارنارنج، درخت كاج، چوب صندل و نعناع به دليل خنك بودن، حس تازگي به به انسان منتقل مي كنند و براي تابستان پيشنهاد مي شود.  با اينكه بر روي شيشه عطر و ادوكلنها هيچ اثري از نوع تركيبات معطر آن ديده نمي شود، ولي شناسايي ويژگيهاي روغنهاي معطر كمك بزرگي به خريد عطر متناسب با سليقه فرد مي كند. به نظر مي رسد اين موضوع براي آنان كه هنوز نمي دانند چه عطري مناسب دوستان و اطرافيانشان است، بسيار جالب باشد. 

رز: به طور كلي افرادي كه اين رايحه را مي پسندند، بسيار عاشق پيشه بوده و از حس زنانگي بالايي برخوردارند.
زنبق: رايحه اي جادو كننده كه نماد پاكدامني و عفاف است. افرادي كه رايحه زنبق را مي پسندند، افرادي جرأتمند محسوب مي شوند.


ياسمن: بوي ياسمن مناسب افرادي است كه از اعتماد به نفس بالا برخوردارند و البته بر عكس علاقه مندان به «رز» كه بيشتر تمايل به احساسات زنانه را از خود نشان مي دهند، دوستداران رايحه ياسمن تمايلات مردانه دارند و اين را از نحوه آرايش مو، لباس پوشيدن و طرز گفتارشان مي توان فهميد. حتم داشته باشيد بيشتر آدمهاي با اراده عطري با رايحه ياسمن را انتخاب مي كنند.

ميخك: بويي تند و تيز دارد؛ مثل ادويه و جزو رايحه هاي «spicg» شمرده مي شود.
ريحان: بوي گرم دارد و به يادآوري خاطرات كمك مي كند و باعث هماهنگي بين روح و جسم مي شود، به همين دليل صلح و آرامش را به ارمغان مي آورد.


چوب صندل: رايحه شيرين دارد و مورد توجه آقايان بوده و باعث تعادل بين روح و جسم مي شود و به كنترل هيجانات دروني نيز كمك مي كند.
نعناع: بوي خنك و تر و تازه نعناع باعث جلاي مغز مي شود. بسيار پرطراوت براي آدمهاي عصبي و گرمايي است. براي آدمهايي كه حواس پرت هستند جزو بهترين داروهاي «آروماتراپي» محسوب مي شود.


مليساي هندي: عطري بسيار خنك كه رايحه ليمو نيز در آن استشمام مي شود. به درمان اختلالات عصبي كمك مي كند و از تنش و افسردگي مي كاهد. مليساي هندي عطري خنك در تابستان بويژه براي آنهايي است كه رانندگي مي كنند يا پشت ميز مي نشينند.

خرید عطر


مشك: رايحه اي كه بيشتر در ادوكلنها يافت مي شود و حس اعتماد به نفس را تقويت مي كند.
كندر: بويي گرم و شيرين دارد و نقش فراواني در آرام سازي مغز ايفا مي كند. كندر بهترين رايحه اي است كه در زمان مراقبه و مديتيشن پيشنهاد مي شود.

 

 

چند نكته درباره خريد عطر 

    خريد «عطر» به دليل هزينه نسبتاً سنگيني كه در بردارد براي همه مقدور نيست در حالي كه نوع ملايمتر و كم دوامتر آن با نامهاي اسپري و ادوكلن به بهاي ارزانتري به فروش مي رسد.  استفاده از ادوكلن و اسپري براي روز، بويژه روزهاي گرم بهتر است؛ زيرا عطر ملايمتري دارد. اسپري را از نوع عطري كه انتخاب كرده ايد، مي توانيد تهيه كنيد؛ چون از هر نوع اسانس عطر، اسپري آن هم موجود است.  نكته اي كه لازم به يادآوري است، اينكه عطر را نبايد به دليل گرانتر بودن يا مد روز بودن و يا تازگي نوع آن انتخاب كرد، چون عطر به هيچ يك از اين مسائل ارتباطي ندارد و تنها چيزي كه در انتخاب آن مهم است و بايد مورد توجه قرار گيرد، نوع پوست شما مي باشد؛ زيرا يك نوع عطر روي پوستهاي مختلف، بوهاي متفاوتي دارد.
بنابراين به جاي اينكه ببينيم ديگران از چه عطرهايي استفاده مي كنند و يا گرانترين و تازه ترين عطري كه به بازار آمده، كدام است، بهتر است عطر را روي پوستمان آزمايش كنيم تا بتوانيم درباره آن داوري درستي داشته باشيم. براي آزمايش و انتخاب عطر، مقدار كمي از آن را روي مچ دست در ناحيه نبض بماليد، چند لحظه صبر كنيد و سپس آن را ببوييد، در آن زمان مي توانيد تصميم بگيريد. اگر بوي عطر با پوستتان هماهنگ است، ولي مي خواهيد ملايمتر و يا ارزانتر باشد، اسانس، اسپري يا ادوكلن آن را تهيه و استفاده كنيد.

 

 

انواع عطر

 

عطرهاي سرد

 

   اين قبيل عطرها معمولاً بوي تميزي، جواني، و انرژي مي دهند. درون مايه ي رايحه ي اين قبيل عطرها بوي اقيانوس ها را در ذهن زنده مي كند. در اسم چنين عطرهايي اغلب نام "آب " ، "يخ " ، "باران " ، و يا "خنك " به كار مي رود و معمولاً در شيشه هاي آبي توليد شده و جعبه هاي بسته بندي آنها نيز به رنگ آبي انتخاب مي شوند. خانواده ي اين قبيل عطرها بيشتر براي خانم هاي فعال و ورزش دوست پيشنهاد ميشود. از مشهورترين انواع اين عطرها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

Issey Miyake L'Eau de Issey
Bulgari Blu Notte
Marc Jacobs Rain
Giorgio Armani Acqua di Gio
Davidoff Cool Wate

 

عطرهاي ميوه اي

 

رايحه ي اين نوع عطرها در لطافت و انرژي كمي شبيه به رايحه ي عطرهاي خنك است با اين تفاوت كه قدري شيريني نيز در آن احساس مي شود. درون مايه ي اصلي اين قبيل عطرها معمولاً دربردارنده ي رايحه ي مركبات است مانند ليمو، پرتقال، و گريپ فرود. البته برخي از انواع عطرهايي كه در اين گروه جاي مي گيرند بوي سيب، انگور، گيلاس، هلو، و تمشك مي دهند. خانم هايي كه اين قبيل بوها را دوست دارند معمولاً خوش بين و خوش مشرب بوده، و به راحتي مي توانند با ديگران ارتباط برقرار كنند. از جمله معروف ترين عطرهاي ميوه اي كه اين روزها از طرفدارهاي زيادي برخوردار هستند عبارتند از:

Fresh Sugar
Acqua di Parma Colonia,
L.A.M.B. by Gwen Stefani
Cartier Eau de Cartier

 

عطرهاي گلي

 

خيلي راحت مي توانيد بوي اين قبيل عطرها را تشخيص دهيد. بوي يك يا دو گل در آنها به راحتي قابل تشخيص است. درون مايه ي اصلي اين نوع عطرها دربردارنده ي رايحه ي گل هاي مختلفي نظير: رز، ياسمن، ياس، و مريم است. اين قبيل عطرها مختص خانم هاي رمانتيك با روحيه زنانه است. اغلب خانم ها نسبت به اين نوع عطرها علاقه ي خاصي دارند و مي توان گفت كه اين گروه از جمله محبوب ترين عطرهاي انتخابي توسط بانوان است. از جمله معروف ترين عطرهايي اين گروه نيز ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

 

Dior J'Adore
Stella McCartney Stella
Yves Saint Laurent Baby Doll
Salvatore Ferragamo Incanto Charms
 

 

 

عطرهاي خوراكي

 

اين قبيل عطرها بوي مواد غذايي مي دهند. اين گروه نسبت به گروه هاي ديگر قدمت كمتري دارد و تازه چند سال است كه به بازار عرضه مي شود. درون مايه ي اصلي بوي اين عطرها، رايحه ي شكلات و وانيل را در بر دارد. اين قبيل عطرها معمولاً براي خانم هاي خونگرم، مهربان و خانواده دوست پيشنهاد مي شود. چند نمونه از محبوب ترين عطرهاي خوراكي عبارتند از:


Aquolina Chocolovers
Thierry Mugler Angel
Britney Spears Fantasy
Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot

 

عطرهاي شرقي

 

اين قبيل عطرها داراي رايحه اي گرم، تند و معطر هستند. درون مايه ي اصلي اين عطرها بوي دارچين و عنبر مي دهد. اين قبيل عطرها معمولاً مورد انتخاب خانم هايي قرار مي گيرند كه در عين سادگي بسيار اصيل مي باشند، فريبنده و جذاب هستند، تمايل به نمايش دادن خود دارند و بدشان نمي آيد كه مركز توجه جمع قرار بگيرند. از جمله معروف ترين عطرهايي كه مي توان در اين گروه جاي داد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

Yves Saint Laurent Opium
Guerlain Shalimar
Calvin Klein Obsession

 

عطرهاي چوبي

 

اين عطرها هم مانند عطرهاي شرقي بوي تندي دارند اما قدري ملايم تر، دلپذير تز و جاافتاده تر هستند. درون مايه بوي اين عطرها رايحه ي چوب، خزه، صندل، سدر، و نعناع را در بر دارد. عطرهايي كه در اين گروه جاي مي گيرند مي توانند اغلب هم مورد استفاده ي خانم ها قرار بگيرند و هم آقايون. خانم هايي كه تمايل به استفاده از عطرهاي با رايحه ي چوب دارند عموماً سرزنده، آزاد منش، و خاكي هستند. از جمله محبوب ترين عطرهاي چوبي كه در حال حاضر مورد استفاده قرار مي گيرد عبارتند از:

Gucci Rush
Fendi Palazzo
Miss Boucheron

 

عطرهاي زمستاني

 

گاهي اوقات زمستان مي تواند خشن و بي رحم باشد و به پوست شما آسيب وارد كرده و سلامت كلي بدنتان را با مشكل مواجه سازد. خوب مي توانيم به راحتي و با استفاده از عطرهاي مخصوص زمستان با رايحه هاي تر و تازه هم خودمان را خوشبو كنيم و هم كاري كنيم تا بدنمان احساس گرماي بيشتري كند. اسپري و عطرهاي مختلفي را مي توان در زمستان استفاده كرد اما بهتر است هر عطري را كه انتخاب مي كنيد از زير گروه عطرهاي چوبي باشد و بوي درخت سرو در خود داشته باشد. بوي چوبي كه در اين نوع عطرها احساس مي شود سبب مي شود كه گرماي بيشتري را احساس كنيد و دماي بدن به طور نرمال بالاتر برود.

 

عطرهاي گرم

 

اين عطرها آنقدر خوشبو هستند كه مطمئنم شما حاضريد تشك برقي خودتان را بدهيد تا فقط چند قطره از اين عطر را به شما بدهند. زن بوسیله عطرش ارزیابی میشود.اما چیزیکه باید همیشه به یاد داشته باشید اینست که هرچه کمتر عطر بزنند بوی بهتری استشمام خواهد شد.

 

 

معرفي چند مارك خوب:

 

1 cool water

 

davidoff-cool-water-ice-fresh کول واتر دیویدف

یک پیس از این عطر خوشبو کافی است تا لبخند را به لبان شما بیاورد. از سال 1988 تا کنون این عطر به زنان رایحه ای بهشتی بخشیده است. کول واتر آمیزه ای از بوی مشک ، گل یاس و بوی چوب است. بهتر از اینم هست؟

 

2.Princess Princess

 

پرنسس Vera-Wang-Preppy-Princess-perfume

شرکت ورا ونگ همیشه مارک های زیبایی را خلق میکند و این رایحه با این اصل همخوانی دارد. شیشه آن ارغوانی و به شکل قلب بهمراه یک تاج روی گردنه شیشه است. این عطر برای آن دسته از زنانی که میخواهند هر روز بوی سلطنتی بدهند مناسب است. حتی وانیل به این خوشبویی نیست.

 

3.Love in Paris

 

Love-in-Paris-perfume عشق در پاریس

حتما عطرهای شرکت نینا ریچی را میشناسید.زندگی در پاریس برای یک زن با اعتماد به نفس و خیره کننده خلق شده است . طبق آگهی های تبلیغاتی این عطر قدرت کافی برای مسحور کردن حتی اشیاء غیر زنده را دارد.اگر میخواهید بدانید آن چه بویی میدهد ، رزی قرمز که در مخمل پیچیده شده است را تجسم کنید.

 

4.Bvlgari Omnia Amethyste

 

عطر بولگاری امنیا bvlgari-omnia

  وقتی به عطر آمثیست فکر میکند لطافت و ظرافت آن تراوش میکند. این دقیقا همان رایحه ایست که از این عطر استشمام میکنید. این عطر تازه و دلپذیر است و کمی جاذبه جنسی دارد.این عطر برای آن دسته از زنانی که لباس صورتی و حوله های نرمشان را دوست دارند مناسب است .
شما میتوانید از این عطر در تمام طول روز و هرروز استفاده کنید.

 

5. Coco Mademoiselle 

 

درحلیکه چنل 5 برای زنان مسن ایده آل است کوکو مادمازل برای دختران جوان عالی است.هیچوقت از انتخاب مارک چنل پشیمان نمیشوید و جک پالگ صاحب این شرکت ، در هر ارایه جدید عطرهایش هوش کافی برای قوت بخشیدن به این موضوع را به نمایش میگذارد.این عطر از زمان اولین تولیدش در سال 2001 پرفروش ترین بوده و طرفداران خود را تا ابد اغوا میکند.

 

6.J’adore 

 

 

اگرچه بطری آن ممکن است کمی عجیب بنظر برسد اما عطر بسیار دلپذیریست. کریستین دیو این عطر را

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:دانستني هاي عطر,تاريخچه عطر و ادكلن,ادكلن هاي معروف, توسط احسان

تاريخچه عطر

کلمه عطر از کلمه لاتین "پِر" به معنای "از میان" و "فوموس" به معنای دود می‌آید. فرانسوی‌ها، بوی خوشی را که در هوا پخش می‌شد،  "عطر" نامیدند.  نخستین شکل عطر، بخور بود که نخستین بار در حدود 4000 سال پیش در بین‌النهرین کشف شد. در آن هنگام، در مناسک مذهبی، صمغ‌ها و چوب‌های مختلفی سوزانده می‌شد. هم چنین چوب‌ها و صمغ‌های خوش‌بو را در آب و روغن می‌خیساندند و بدن خود را با آن ماساژ می‌دادند. 

هنگام مومیایی مردگان نیز از این عطرها استفاده می‌شد. بنا به هیروگلیف‌های کشف شده، عطر در زندگی مصریان نقش مهمی بازی  می‌کرد. تا آغاز عصر طلایی مصریان، عطر فقط در مراسم مذهبی برای  خدایان یا فراعنه استفاده می‌شد. به تدریج صمغ‌ها، خوشبوکننده‌ها و روغن‌های معطر از انحصار روحانیون خارج شد و مردم موظف شدند حداقل هفته‌ای یک بار از آن استفاده کنند. از آن جایی که مصریان معتقد بودند که روح به آسمان می‌رود، خویشاوندان مرده همواره کوزه‌هایی پر از مواد خوشبوکننده در مقابر می‌گذاشتند. آب و هوای مناسب مصر، آنان را قادر ساخت از هند ادویه‌ها و مواد بودار زیادی مانند، زنجبیل، فلفل و چوب صندل وارد کنند. آنان هنوز نیز در تولید روغن اسانس عطر که بخش مهمی از محصولات یاسمن دنیا را تشکیل می‌دهد، جایگاه برجسته‌ای دارند. یونانیان و رومیان عطر را از مصریان گرفتند. نزد کرتیان نیز محبوب‌ترین گل‌ها سوسن و رز بود. آنان که در ساختن روغن‌های  گیاهی مثل روغن زیتون و روغن بادام سررشته زیادی داشتند،  روغن‌های برگرفته از گل‌های سوسن، رز، رازیانه و ریشه زنبق زرد  را به این صنعت افزودند. یونانیان اولین عطر مایع را ساختند،  گرچه با عطرهای امروزی تفاوت داشت. این عطرها، پودرهای خوشبویی بودند که بدون الکل با روغن مخلوط می‌شدند. از آن جایی که  یونانیان در مصرف عطر افراط می‌کردند، سولون در قرن ششم استفاده
 از عطر را در قانون ممنوع کرد تا در هزینه‌های وارداتی صرفه‌جویی شود، اما این ممنوعیت، چندان نپایید. تئوفراستوس آتنی درباره بوهای مختلف، روغن‌ها و منشأ گیاهی آن‌ها و حتا اثر بوهای مختلف 
 بر خلق و خوی و تفکر بحث کرده است. او درباره ادراک ما از بوها نیز تحقیق کرده و به رابطه بین این ادراک‌ها و قوه چشایی پی برده بود.عرب‌ها، گذشته و صنعت کنونی عطر را به هم پیوند دادند. پروسه
 استخراج روغن از گل‌ها به وسیله تقطیر، توسط ابن سینا کشف شد. او  ابتدا با گل رز شروع کرد. تا پیش از کشف او، عطرهای مایع، مخلوطی از روغن و گیاهان له شده یا گلبرگ‌هایی بودند که بوی تندی 
  داشتند. گلاب، لطیف‌تر بود و به زودی محبوب گشت. ونیز و فلورانس در دوره رنسانس مراکز عطرسازی بودند. کاترین دِ  مدیسی بعد از ازدواج با هانری دوم، پادشاه فرانسه، عطرسازش را از 
  ایتالیا با خود برد. آزمایشگاه این عطرساز با یک راهروی مخفی به آپارتمان کاترین وصل می‌شد به این ترتیب امکان دزدیده شدن فرمول عطرهای او وجود نداشت. در این دوران فرانسه به امپراتوری عطر
 تبدیل شد و درباریان فرانسه که علیرغم لباس‌های با شکوه و  کلاه‌گیس‌های پودر زده به نظافت خود اهمیت نمی‌دادند، به  مصرف‌کنندگان اصلی عطر تبدیل شدند. در دوران انقلاب فرانسه این صنعت افول کرد. در این دوران، عطر جدیدی به نام "گیوتین" در بازار عرضه می‌شد که منشأ آن ناشناخته است اما انقلابیون و "سن  کلودها" (مردم عادی) از آن استفاده می‌کردند. با به قدرت رسیدن  ناپلئون، صنعت عطرسازی دوباره شکوفا شد. شهر گراسه فرانسه بزرگترین مرکز تولیدکننده مواد اولیه عطر از نظر تجارت یاسمن، رز و پرتقال است که از سال 1724 به این کار اشتغال دارد.

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

تاريخچه ادکلن

 شاید نام‌گذاری ادکلن عجیب به نظر آید، زیرا کلون، نام فرانسوي شهر کلن در آلمان است، در حالی که ادوکلن از ایتالیا آمده است.  جیان پائولو فمینیس، آرایشگری از شهر "وال ویگزو"، مبتکر ادکلن بود. او از ایتالیا به آلمان رفت و آب معطری را کشف کرد که نامش را "آب ستودنی" گذاشت. این آب معطر از الکل، روغن بهار نارنج، ترنج، اسطوخودوس، و اکلیل کوهی ساخته می‌شد. در سال 1709 که پائولو این ماده را به بازار عرضه کرد چنان مشتریان فراوانی یافت که مجبور شد از برادرزاده‌اش، جیووانی ماریا فارینا کمک بگیرد تا بتواند سفارش‌ها را آماده سازد. در سال 1732 فارینا این محصول را  به عنوان داروی بیماری‌های مختلف از جمله معده درد تا خونریزی روده به بازار عرضه کرد. در میانه قرن هجدهم، پس از پایان جنگ هفت ساله میان پروس و  بریتانیا از یک سو و اتحادی از فرانسه و اتریش و روسیه از سوی دیگر، سربازان فرانسوی، اتریشی و روسی و بریتانیایی بطری‌های "آب ستودنی" را به کشورهای خود بردند و بازاری جهانی برای آن پدید آوردند. فرانسوی‌ها، آن را "ادکلن" نامیدند. ادکلن در قرن هجدهم موارد استفاده مختلفی داشت: در آب استحمام ریخته می‌شد، با شراب مخلوط می‌شد، همراه با قند خورده می‌شد، به عنوان ماده شستشوی دهان، تنقیه، یکی از ترکیبات ضماد مورد استفاده قرار می‌گرفت و مستقیم تزریق می‌شد و...  سرانجام فارینا، فرمول این "آب" را به لئونس کولاس فروخت. کولانس هم در سال 1862 این فرمول را به راجر گاله فروخت که امروزه حق قانونی بر ادوکلن فرانسوی را داراست. چند تن از اعضای خانواده فرینا و فمینیس، در کلن باقی ماندند و به تولید آب معجزه‌گر خود ادامه دادند. یکی از اعقاب این خانواده این فرمول را به ویلهلم مولنز فروخت که در سال 1792 مغازه‌ای در آلمان باز کرد به آدرس: گلوکن گاسه شماره 4711. امروزه این رایجه سنتی معروف به ادوکلن تحت نام 4711 فروخته می‌شود، که قدیمی‌ترین و مستمرترین ماده  معطر تولید شده است. فرمول دقیق عطرهای تجاری مخفی هستند و حتا اگر هم علنی شوند، چنان پروسه پیچیده‌ای در تهیه آن‌ها به کار می‌رود که این فرمول استفاده چندانی ندارند. روغن اسانس عطر با یک حلال رقیق می‌شود زیرا روغن غیر رقیق شده چنان ترکیبات فراری دارد که در صورت استفاده به حساسیت و جراحات پوستی یا خراب شدن لباس منجر می‌شود. متداول‌ترین ماده حلال روغن عطر، اتانول یا مخلوطی از اتانول و آب است. افزایش ترکیب معطر عطر موجب افزایش شدت بو و ماندگاری آن می‌شوند. بنابراین، اگر چه غلظت روغن عطر در ادوپرفوم بیشتر از ادوتوالت است، اما میزان آن در هر کارخانه عطرسازی متفاوت است. یا برخی از عطرها، نام یکسانی دارند اما با غلظت‌های متفاوتی. عطرها در حدود سال 1900 به این گروه‌ها تقسیم بندی شدند:

تک گل:  با عطر یک گل خاص؛ چند گل: ترکیب چند گلی؛ آمبری: گروه گسترده‌ای از بوهای وانیلی و حیوانی همراه با بوی گل‌ها و چوب‌های متفاوت؛ چوب: عطر چوب‌های معطر، به ویژه صندل و سدر؛ چرمی: خانواده‌ای از  رایحه‌های دارای رگه‌هایی از بوی عسل، تنباکو، چوب و قطران چوب که یادآور چرم هستند؛ قبرس: شامل رایحه‌هایی متشکل از ترنج، خزه بلوط، پچولی و ماده معطری که از لادن به دست می‌آید؛ فوژه: به معنای سرخس در زبان فرانسه، و ساخته شده بر اساس رایحه‌های  اسطوخودوس، کومارین (ماده‌ای معطر با بوی وانیل) و خزه بلوط. بسیاری از عطرهای مردانه به این خانواده متعلق هستند. از سال 1945 نیز به علت پیشرفت در صنعت عطرسازی، گروه‌های دیگری به این دسته بالا اضافه شده‌اند، شامل: گل‌های درخشان، سبز،اقیانوسی / اوزونی، لیمویی یا میوه‌ای، گورماند / اومامی (با  رایحه خوراکی‌ها یا دسر).

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

 

 

 تاریخچه شیشه عطر

هم‌پای عطرسازی، ساختن ظروف و بطری‌های عطر آغاز شد. قدیمی‌ترین بطری عطر شناخته شده به مصریان تعلق دارد. این بطری‌ها از سنگ و رخام (نوعی سنگ مرمر) ساخته می‌شدند که عطر را خنک نگاه می‌داشتند و مایع از آن‌ها تراوش نمی‌کرد. در گورهای مصریان،  ظروف متعددی یافت شده‌اند. همچنین بطری‌های شیشه‌ای که تاریخ آن‌ها به قرن پانزدهم قبل از میلاد بازمی‌گردد. بطری‌های یافت شده در فلسطین از شیشه هستند و در آن زمان شیشه گران‌بهاتر از طلا بود. برخی از ظروف عطر نیز از طلا هستند.
                  
یونانیان از صنعت سفالگری خود برای ساختن ظروف عطر استفاده كردند. آن‌ها فلاسک‌هایی در اشکال مختلف می‌ساختند و آن‌ها را با اشکال هندسی، تصویر حیوانات، صحنه‌هایی از اسطوره یا زندگی روزمره با پیکره‌های سیاه یا قرمز تزئین می‌کردند. کلاسیک‌ترین و متداول‌ترین فرم، "لکیتوس"، شیشه‌هایی باریک و ظریف، بودند.

 اروپایی‌ها از ظروف بسیار مختلفی برای نگاهداری عطرهای خوداستفاده می‌کردند: شیشه، طلا، نقره، چینی، سنگ‌های گرانبها و صدف. فرم ظروف نیز متنوع بودند: سنجاق سینه‌، گوشواره نقره‌ای، گردنبند یا انگشتر که پر از عطر بودند. در قرن سیزدهم، برای ساختن بطری‌ها از چینی استفاده می‌شد.

 در اواخر سده 1880 صنعت بطری عطر دچار تحول چشمگیری شد. در آن زمان گرایش شدیدی به استفاده از موتیف‌های گل وجود داشت. گرایش دیگر استفاده از بطری‌های کریستال با طرح‌های کلاسیک و درهایی ازآلیاژ برنج بود. در دهه 1910، ظهور روان‌کاوی و عطرهای جدید به ابداع بطری‌ها و عطرهای جدیدی منجر شد. عطرهایی برای اوقات خاصی از روز، فصل و مردمان به بازار آمدند.در دهه 1920 سربازان آمریکایی از پاریس عطر به کشور خود بردند و بازار آن در آمریکا رونق یافت. شرکت‌های متعددی تأسیس شدند و طراحان بسیاری به این رشته جذب شدند. اکثر این طراحان اطلاع چندانی از عطرسازی نداشتند اما می‌دانستند که نحوه عرضه نقش حیاتی در موفقیت یک عطر دارد. در این سال‌ها، دیزاین‌های متفاوتی برای بطری‌های عطر ابداع گشت. بعد از بحران سال 1929، بازار عطردچار رکود شدید شد و طرح بطری‌ها، ساده‌تر و محافظه‌کارانه شدند و اغلب با دستگاه ساخته می‌شدند و موتیف آن‌ها بیشتر از فیلم‌هاي  هالیوودی و کلان‌شهرها گرفته می‌شد، نظیر آسمان‌خراش‌های نیویورک  و... در دهه سی نیز، جنگ جهانی دوم مایه افول کیفیت عطر و نحوه عرضه آن گشت. اما با پایان جنگ جهانی دوم، عطر و همراه با آن بطری‌های عطر مجدداً جان گرفتند. طرح‌های این دوره بیشتر زنانه و رمانتیک بودند.امروزه، از بطری‌های عطر انتظار می‌رود که حس عطر را منتقل کند. بطری اولین چیزیست که به چشم می‌خورد و در تصمیم خریدار نقش مهمي دارد. بنابراین طراحان، بطری‌ها را جلوه‌ای از عطر می‌دانند و می‌کوشند برحسب نوع عطر، بطری آن را طراحی کنند. استفاده از زینت آلات به عنوان ظروف عطر نیز مجدداً رایج گشته است.

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

آرايش چشم و ابرو و پلك

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

اوليه نكته در مورد سايه چشم است. خيلي‌ از خانم‌ها براي صرفه‌جويي در وقت، از همان رژگونه خود براي سايه‌چشم استفاده مي‌كنند ولي اين كار اصلاً مناسب نيست، چون رنگ صورتي تيره‌اي كه در تركيب رژگونه‌ها به‌كار مي‌رود، براي اطراف چشم در نظر گرفته شده است و نه تنها زيبايي چنداني ايجاد نمي‌كند بلكه برعكس باعث ايجاد حالت خستگي چشم‌ها مي‌شود.

 اگر مي‌خواهيد آرايش ساده‌اي داشته باشيد و تنها از يك رنگ براي آرايش پلك‌هايتان استفاده كنيد، بهتر است از رنگ‌هايي مثل صورتي، قهوه‌اي سوخته و يارنگ بژ ( قهوه‌اي-‌خاكستري) استفاده كنيد، اين رنگ‌ها به برس زدن اندكي احتياج دارند و در كوتاه‌ترين زمان مي‌توانند زيبايي خاصي به پلك‌ها ببخشند.
خط چشم، دومين كاريست كه براي آرايش چشم‌ها انجام مي‌شود. كشيدن خط بر روي نيمي از پلك (بالا يا پايين) بهترين راه براي كوچك جلوه‌دادن چشم‌هاست كه معمولاً‌ با هدف كلي كشيدن خط چشم، مغايرت دارد.
بنابراين براي درشت‌تر جلوه‌دادن چشم‌ها بهتر است از ابتداي خط رويش مژه‌ها تا انتها (بر روي پلك‌ بالا يا پايين و يا هر دو) خط كاملي بكشيد يعني دقيقاً‌ از داخلي‌ترين گوشه چشم تا خارجي‌ترين قسمت آنرا با خط چشم پوشش دهيد.
هنگام استفاده از ريمل نيز ابتدا مژه‌هاي گوشه‌ داخلي چشم را ريمل بكشيد و بعد به سمت مژه‌هاي خارجي پيش برويد.‌

 

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

زيباترين آرايشها

ارسال در تاريخ جمعه 2 تير 1391برچسب:, توسط احسان


 

اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87توضيحات كامل اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی  VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
لایه بردار،از بین برنده جوشها،لکه های ریز،دانه های سرسیاه و مرطوب کننده قوی

 
 
 
 


جوان کننده ، ضد پیری زودرس و محافظت کننده در برابر آفتاب 

 


ضد لک ، پف کننده صورت و گردن با عصاره مروارید دارای مجوز بهداشتی 100241012009 کرم ضد لک مروارید والنسی  VALENSEY اصل فرانسه مجوز بهداشتی 100241012009

 


تقویت کننده ، جوان کننده و ضد پیری پوست .دارای مجوز بهداشتی کرم تقویتی روز خاویار والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 

 

تقویت کننده فوق العاده ، ضد چروک و جوان کننده دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 کرم تقویتی و جوان کننده شب خاویار والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 


ضد لک ، ترمیم کننده و روشن کننده پوست دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 کرم ضد لک و روشن کننده والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87

 

ضد چروک ، روشن کننده ، ضد آکنه (جوش) با مجوز بهداشتی 16940/ب ن 1 /86

 


خوشبو کننده و برطرف کننده بوی بد بدن مخصوص خانم ها دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 صابون خوشبو کننده والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87


لایه بردار،جرم گیر،ازبین برنده لکها و جوشهای سرسیاه و روشن کننده.با ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87 اسکراب جرم گیر صورت و بدن قهوه والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87


ضد چین و چروک و سفید کننده،صاف کننده صورت،جوان کننده صورت،زیبا سازی پوست .ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87 کرم خرچنگ ضد چین و چروک والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
 

ضد چروک،ضد آکنه و سفید کننده پوست با شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 کرم ضد چروک صورت والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87


ضد جوش و روشن کننده دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 
 

ضد جوش و روشن کننده قوی ، تشکیل کلاژن ، درخشندگی پوست،صاف کننده صورت.ش.مجوز :100241012002

 

ضد آفتاب، ضد الـــتهاب ، ترمیم آسیبهای آفتاب .ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87 

 
 
 
 

بازگردانی جوانی به پوست،از بین برنده جوشهای ریز و معمولی،ضد چین ،شماره مجوز بهداشتی : 100241012006

 
 

درمان جوش ها،آکنه و روشن کننده دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 

ضد چروک دور چشم ، برطرف کننده هاله سیاه اطراف چشم دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 


ضد چروک و ضد پیری زود رس دارای مجوز بهداشتی

 

لایه بردار منظم پوست ، مرطوب کننده قوی و روشن کننده با شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 

 

ضد جوش و روشن کننده دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 

ضد جوش ، ضد چروک شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87

 
 

ضد جوش ، ضد لک ، جوان کننده و شاداب کننده پوست دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 
 
 


سفید کننده ، ضد لک و مک و ضد عرق دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87  صابون ضد عرق تمبر هندی والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87

 

صابون روشن کننده جوانه گندم والنسی مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87توضيحات كامل صابون روشن کننده جوانه گندم والنسی  مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87


روشن کننده ، مرطوب کننده،زیبا کننده پوست و جوان کننده دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 

 

صابون روشن کننده کوسه ماهی والنسی مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87توضيحات كامل صابون روشن کننده کوسه ماهی والنسی مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87


روشن کننده ، ضد چین و چروک ، ضد کک و مک شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87 

 

 صابون تقویت پوست خاویار والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87توضيحات كامل صابون تقویت پوست خاویار والنسی VALENSEY مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87


تقویت کننده پوست، ضد جوش و ضد لک دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 
 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

پنكك برجيوس اصل

 

پنكك گياهي برجيوس اصل

ارسال در تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

دیدن این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای زیبای ابرو شما می توانید مدل ابرویتان را نیز بر اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع و طرح اصلی ابرو انتخاب کنید:
۱-برای صورتهای گرد ابروهای زاویه دار، هشت و نه زیاد بلند مناسب است:
۲-برای صورتهای مستطیلی شکل بهتر است فرم ابروها بلند و صاف و یا گاهی با کمی انحنا باشد:
۳-در صورتهای ذوزنقه ای شکل (گلابی) ابروها باید بلند آرایش شوند که اگر این صورت کوتاه باشد ابروها بلند و زاویه دار و اگر دراز باشد بلند و ساده آرایش شود :
۴- در بینی های پهن و کوتاه ابروها را باید به گونه ای آرایش کرد که کمی صاف در تاج ابرو و در ادامه با کمی انحنا میک آپ شود.

a

 

 


 

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

خط چشم برجيوس

ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

ريمل برجيوس

ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

پكيج آموزشي آرايشگري 2012 (18DVD)

 پكيج گريم و ميكاپ صورت

 پكيج آرايش و كوتاهي مو

پكيج كامل شامل آرايش مو و صورت

پكيج آموزش آرايش 2012
مجموعه اي كامل از انواع آموزشها
مناسب براي تمام خانمهاي علاقمند به زيبايي
جامع ترين و كامل ترين پكيج آموزشي 2012
 انواع متعادل سازي چهره ، انواع ميكاپ ، انواع شينيون و كوتاهي
براي اولين بار در ايران به زبان فارسي
  كاملترين مجموعه آموزش ارايشگري ايراني
به كار گيري شيوه هاي نوين آرايشي توسط اساتيد برجسته
 به همراه پاسخ به پرسش هاي متداول آرايشي
آموزش اصول تئوريك مباحث آرايشي
مناسب براي تمام آرايشگران در سطوح مختلف
با اين مجموعه به آرايشگري توانا ، ماهر و به روز تبديل شويد
 اين مجموعه ميتواند بهترين هديه براي عزيزان شما باشد .

 

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

موهاي مصنوعي و طبيعي

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

شرکت آرایشی بهداشتی دي به بازاریاب خانم و آقا فعال ، جهت ویزیت در فروشگاههاي استان اصفهان و شهرستانها و سالنهاي آرايشي مردانه وزنانه با حقوق ثابت ، پورسانت بالا،پاداش،بيمه و ایاب و ذهاب نیازمند است. داشتن حداقل مدرك تحصيلي ديپلم الزامی است. متقاضیان لطفا در صورت نياز با شماره هاي ذيل تماس حاصل فرمائيد.

09131094550

09388463170

09374771224

09362497417

زمان را از دست ندهيد با استخدام رسمي در شركت پخش دي آينده شغلي خود را تضمين نمائيد.

 

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:استخدام رسمي,بازرياب آرايشي و بهداشتي,حقوق بالا,پورسانت عالي, توسط احسان

مداد ضد آب ماروكس

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:مداد چشم,ضدآب,ماروكس,مداد ماروكس, توسط احسان

پنكيك اتود

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

كرم پودرهاي برجيوس

 

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:كرم,كرم پودر,كرم پودر برجيوس , بيو, توسط احسان

موهای زیبا، گامی به سوی جوانتر شدن!!

موهای زیبا، گامی به سوی جوانتر شدن!!
جوان ماندن آسان تر از آنست که فکرش را بکنید. تغییرات کوچکی در زندگی روزمره‌ی خود بدهید، فوت و فن های جدیدی را بکار گیرید و به پیشواز ظاهری جوان بروید. در طی مقالاتی 100 راه ساده برای دور  نگه داشتن سالهای پیری وجود دارد. دیگر نیازی به بوتاکس نیست.در این قسمت به نکات مرتبط با مو می‌پردازیم:


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

مدلهای موی بسیار زیبا !

مدلهای موی بسیار زیبا !
سبک مطلوبتان را انتخاب و چاپ کنید و به آرایشگاه موردنظرتان ببرید و با یک همفکری با آرایشگر خود از مدل انتخابیتان لذت ببرید.
گالری آرایش مو: موهای متوسط

سبک مطلوبتان را انتخاب و چاپ کنید و به آرایشگاه موردنظرتان ببرید و با یک همفکری با آرایشگر خود از مدل انتخابیتان لذت ببرید.

موهای زبر صاف شده:

 
 

این نمونه از اصلاح مو برای موهای موجدار و یا صاف بسیار مناسب و شیک است.

مدل لایه ای:

 

این مدل موی متمایل به عقب برای خانم‌های با صورت‌های مربعی شکل و با موهای کمی‌ موج‌دار بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد.

موهای فر طبیعی:

 

دختران با موهای فرفری می‌توانند از این مدل مو که بسیار انعطاف‌پذیر است و احتیاج به آرایش دادن ندارد لذت ببرند.

موی خشن تا روی شانه:

 

این اصلاح مو برای صورت گرد مناسب است، زیرا بیشتر تمرکز آن به سمت بالا می‌باشد، در نتیجه صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

موج‌های فرشته‌ای:

 

این مدل موی بسیار شیک و زیبا توجه را به سمت چشم‌ها و استخوان گونه‌ها می‌کشاند.

موهایی متمایل به اطراف:

 

این اصلاح مو بهترین انتخاب است برای موهای صاف و کمی‌فردار و برای صورت‌های کشیده و بیضی و قلبی شکل.

موهای تیز:

 

این سبک مو برای موهای صاف بسیار مناسب است.

لایه‌هایی تا روی شانه:

 

این مدل مو بصورت لایه لایه تا روی شانه می‌باشد و یک نگاه گیرا به خانم‌های با صورت قلبی شکل می‌دهد.

گیسوانی شیک:

 

یک اصلاح مثل این مدل به شما اجازه می‌دهد تا اسکلت صورت خود را به معرض نمایش قرار دهید.

حلقه حلقه:

 

اگر شما موهایی به صورت طبیعی فر دارید این اصلاح برای صورت بلند و مربعی بسیار مناسب است.

جدید و متغیر: 
 

این مدل مو به صورت‌های تخم مرغی و قلبی شکل جلوه‌ای عالی می‌دهد.

موهای با فرهای درشت:
 
 

اگر موهای شما بصورت طبیعی فر است و صورت کشیده‌ای دارید، این مدل موی زیبا و شیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

این روزها مواد و محصولات متعدد و توصیه های بهداشتی مختلف برای محافظت از پوست، همه جا دیده و شنیده می شوند. جملاتی مانند «از این کرم لایه بردار، برای پوست خود استفاده کنید» یا «برای داشتن پوست سالم، آب بنوشید» و یا «از فلان داروی ضد آکنه برای درمان جوش های پوستی استفاده کنید» و… حتما برایتان آشنا هستند. امروزه هجوم انواع کرم ها و مواد دارویی از برندهای مختلف با عناوینی چون «ضد پیری و چروک پوست»، «ضد جوش و آکنه»، «شفاف کننده پوست» و غیره، این سوال جدی را مطرح می نماید که حقیقتا در این میان چگونه می توان مواد مناسب برای پوست خود را انتخاب کرد؟ آیا این توصیه ها و سفارشات بهداشتی صحت دارند؟ آیا به بهبود وضعیت پوست کمکی می کنند و یا بالعکس!؟

skin-care-myths-1-salemzi.jpg

در ادامه مطلب می خواهیم به ۹ اشتباه رایج در زمینه مراقبت از پوست که متخصصین در طی سالها تجربه خود به آنها پی برده اند، اشاره کنیم. با پنج اشتباه اول، در این بخش همراه باشید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:اشتباهات رایج, مراقبت از پوست, پوست, کرم ضد آفتاب, توسط احسان

مراقبت از لبها تنها برای داشتن ظاهری زیبا نیست، این مورد به منظور حفظ سلامتی اهمیت ویژه ای دارد. پس باید راه های درمان خشکی و ترک خوردگی لب را بدانیم تا بتوانیم مراقبت بیشتری از از لب های خود بکنیم.

‎لبها مانند دیگر قسمت های پوست نمی توانند در برابر از دست دادن رطوبت مقاومت کنند. لایه های پوست لب بسیار نازک و فاقد غدد چربی هستند و بهمین دلیل مستعد خشک شدن و ترک خوردن می باشند. اگر لبهایتان خشکیده، چروک و دردناک شده اند، احتمالا شما از ترک خوردگی لب رنج می برید. ترک های کوچک و بزرگ باعث می شوند شما کمتر لبخند بزنید.

6how-to-get-soft-lips.jpg



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:ترک لب, خشکی لب, درمان ترک لب, لب, توسط احسان

لب‌هایم ترک خورده است، با این حال چگونه می‌توانم رژ لب بزنم؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

بخار دادن به صورت از مزایای فراوانی برخوردار است: كه در ادامه مطلب توضيحات كافي داده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

جوش‌ها و لکه‌ها معمولا روي پوست صورت، گردن، شانه‌ها و جاهايي که غدد چربي وجود دارند ايجاد مي‌شود...

 

تعداد کمي از افراد به اين موضوع توجه مي‌کنند اما شما با استفاده از روش‌هاي مختلف مي‌توانيد از ايجاد آکنه و جوش‌ها در پوست بدنتان جلوگيري کنيد. براي آگاهي از پاکيزگي پوست بدن روش‌هاي زير را به دقت اجرا کنيد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

مايه مباهات است كه اين امكان را داريم تا از طريق اين رسانه مطالبي را جهت آشنائي و شناخت هرچه بيشتر محصولات آرايشي و بهداشتي روز دنيا ، فعاليت ها و امكانات و توانمنديهاي اين فروشگاه را به سمع و نظرتان برسانيم

ما مفتخريم با بيش از 8 سال سابقه در امر آرايشي و بهداشتي و همكاري با بيش از 2000 آرايشگاه در سطح استان و شهرستانهاي اطراف و همكاري با فروشگاههاي عرضه لوازم آرايشي و بهداشتي محصولات آرايشي با بهترين كيفيت و تست شده در خدمت شما هموطنان عزيز مي باشيم اميد است در اين راه بزرگ شما هم همراه و ياري رسان ما باشيد.

 

كرم پودر هاي برجيوس ، مالزيا ، بيبا ، مجيك ، گارنير،لورال،

پنكيك هاي برجيوس ، گلن ، بيبا ، النا ، اليزا ، كلاريس ، اتود،منهتن،سوپرا كالر،فلورمار،VOV،BALANCE

مداد هاي چشم و ابرو VOV،Etode،MN،Golden Nice،Marox،سیمیک،senator

رژ لب هاي اليزا،بيبا،پاشا،فشن،خاويار،مكس فكتور،مليوس،FOF،MHE

موهاي طبيعي و مصنوعي هيرليز و سل استار ،MT،MJ

انواع  مژه هاي VOV،Jewel،Max Factor

انواع ناخن هاي مصنوعي

انواع رنگ مو

انواع اسپری ECCO-پاتریس-سیزن و...

انواع ادکلن شرکتی و اصل

ريمل و خط چشم اورآل،برجيوس،ريلكس،VOV،رومنس،اروپ گرل،ريون،فلورمار

محصولات زيبايي ولنسي

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

به زودي راه اندازي مي شود

ارسال در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد